Pretražite smještajne kapacitete, rent-a-car, ugostiteljske objekte

 

Datum događaja:

9. Maj 2013
 
Bogat prateći program
U maju lukavački sajam turizma “LIST” 2013
Podijeli
 

 

Lukavački sajam, u saradnji sa Općinom Lukavac i Turističkom zajednicom Tuzlanskog kantona, a uz podršku Federalnog ministarstva okoliša i turizma i Vlade Tuzlanskog kantona, organizuje 11. Lukavački sajam turizma “LIST” 2013, koji će se održati u Lukavcu u terminu od 9. do 11. maja 2013. godine.

U 2012. godini na 2000 m² zatvorenog i 1000 m2 otvorenog sajamskog prostora „LIST“ je okupio 125 izlagača,a ove godine  se očekuju izlagači iz Njemačke, Turske,  Albanije, Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Makedonije, Mađarske i Bosne i Hercegovine.

Sa namjerom očuvanja postignute kvalitete i razine sajamskih usluga, ali i njihovog poboljšanja, jedanaestu sajamsku manifestaciju obilježiti će brojni događaji od kojih izdvajamo: konferencije, stručne skupove i radionice sa temama iz oblasti turizma, zatim već tradicionalno održavanje Festivala hrane i pića, Novinarsku kotlićijadu, organizovanje sajamskih večeri na kojima se predstavljaju tradicionalni specijaliteti i kulturno-zabavni program neke od zemalja učesnica sajma.

Općina Barleben iz SR Njemačke već petu godinu zaredom učestvuje na Sajmu turizma u Lukavcu, a ove godine su se odlučili da organizuju posjetu 50. člane delegacije koja je sastavljena od poslovnih ljudi, plesnih grupa i akrobata koji će tokom sajamskih dana animirati izlagače i posjetioce sajma, te na taj način pokušati da približe građanima BiH kulturu i turističku ponudu svoje zemlje. Kako je najavljeno u okviru Sajamskih noći ulogu domaćina i organizatora svečane večere preuzet će Općina Barleben.Svečanoj večeri će prisustvovati i ambasador SR Njemačke sa saradnicima, brojni poslovni partneri, ugledni privrednici Općine Lukavac, članovi diplomatskog kora, predstavnici medija i druge uvažene ličnosti iz javnog i kulturnog života regiona.

I ovom prilikom se pokazalo da organizovanje manifestacija  mogu biti i pokretači razvoja turizma određene države/regije budući da su one sve važniji činilac pri donošenju odluke o putovanju. To proističe iz afiniteta modernih turista koji žele da posjete nove destinacije i kroz manifestacije upoznaju nedovoljno poznate kulture, zabave se i steknu nova iskustva.

Foto: M. Pargan (LIST 2012)